معرفی مراکز تولیدی مانتو در تهران + آدرس

بازدید: 1,059 بازدید

امروزه در ایران، مانتو اصلی ترین و پر مصرف ترین لباس بانوان می باشد و مهم ترین صنف در زمینه پوشاک بانوان مانتو فروشی ها هستند. از این رو سالیانه حجم زیادی از مانتو در ایران تولید می شود. به دلیل اینکه تهران مهمترین مرکز فروش عمده پارچه و ملزومات تولید لباس به شمار می آید، بیشترین تعداد تولیدی های مانتو نیز در تهران هستند. همین امر باعث شده که تقریباً تمام کسبه صنف پوشاک زنانه، به خصوص مانتو فروشی ها در سراسر کشور برای خرید مانتو عمده از تهران، به سراغ تولیدی های مانتو در تهران بروند. اگر به دنبال آدرس تولیدی مانتو در تهران هستید این مقاله می تواند برای شما مفید واقع شود.

فروشگاه تولیدی مانتو در تهران

فروشگاه تولیدی مانتو در تهران

یک شرکت تولیدی مانتو در تهران معمولاً برای ارائه و نمایش محصولات جدید خود در یکی از مراکز تولیدی مانتو در تهران، مغازه یا مزونی را دایر می کند. مشتریان برای خرید مانتو عمده از تهران به این مغازه یا مزون مراجعه و محصولات این تولیدی ها را از نزدیک بررسی می کنند. برخی از تولیدی های مانتو نیز با راه اندازی یک سایت، خرید را برای مشتریان خود راحت تر کرده اند. مشتری می تواند از طریق سایت تولیدی مانتو محصولات جدید را ببیند و سفارش دهد. راه اندازی یک سایت تولیدی مانتو در تهران ، اقدام هوشمندانه ای است که باعث می شود مشتری از طریق اینترنت با شرکت های تولیدی مانتو در تهران آشنا شود و از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهد و کمتر نیاز به جست و جوی حضوری باشد.

مراکز تولید و پخش مانتو در تهران

تولیدی مانتو در تهران معطوف به یک منطقه خاص نیست. یک مرکز تولیدی مانتو در تهران با توجه به مدل مانتو هایی که تولید می کند با دیگر مراکز تولیدی تفاوت دارد. به طور مثال مدل هایی که در یک تولیدی مانتو هفت تیر (میدان هفت تیر) تولید می شود با مدل هایی که در یک تولیدی مانتو بازار بزرگ تهران بسیار متفاوت است. به همین ترتیب طراحی مانتو تولیدی بنا بر سلیقه مشتری در هر منطقه متفاوت می شود.

تولیدی های مانتو در تهران بیشتر در چند نقطه شهر مشخص متمرکز هستند. بازار بزرگ تهران و خیابان پانزده خرداد از مهمترین مراکز تولیدی مانتو در تهران هستند. دلیل آنکه تولیدی های مانتو، این محدوده را انتخاب میکنند این است که در نزدیکی بازار پارچه فروشان و خرازان قرار دارند. این امر باعث می شود که تهیه پارچه و لوازم اولیه برای تولید مانتو راحت تر باشد. ولی قلب تپنده تولیدی مانتو در تهران میدان هفت تیر است و بیشتر خرده فروشان و مزون داران ترجیح می دهند هنگام سفارش، وقت بیشتری را صرف جست و جو در تولیدی های مانتو در میدان هفت تیر تهران کنند.

مدل مانتو های تولید شده در تولیدی های تهران بسته به مکان آنها متفاوت است. تولیدی بازار بزرگ تهران و خیابان پانزده خرداد بیشتر مانتو های روزمره را تولید میکند؛ درصورتی که تولیدی مانتو هفت تیر هم مانتو های روزمره جدید و هم مانتو مجلسی تولید می کنند.

تولیدی های مانتو در تهران در مناطق مختلف فعالیت میکنند. ازجمله مراکز تولیدی مانتو در تهران میتوان به مناطق زیر اشاره کرد:

  • تولیدی مانتو میدان هفت تیر تهران
  • تولیدی مانتو بازار بزرگ تهران
  • تولیدی مانتو چهار راه امیر اکرم تهران
  • تولیدی مانتو خیابان جمهوری تهران
  • تولیدی مانتو خیابان انقلاب تهران
  • تولیدی مانتو یوسف آباد تهران
  • تولیدی مانتو عبدل آباد تهران
  • تولیدی مانتو شهرک غرب تهران
  • تولیدی مانتو شهر قدس

در ادامه برخی مهمترین مراکز تولیدی مانتو در تهران را معرفی می کنیم.

مهمترین مراکز تولید و پخش مانتو در تهران

تولیدی مانتو بازار بزرگ تهران: بازار مانتو تهران واقع در سرای ملی و بازار پارسیان، در قلب بازار بزرگ تهران قرار دارد. این مرکز تولیدی در تهران شلوغ ترین بازار مانتو تهران است. این بازار در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و راحت ترین راه دسترسی، مترو پانزده خرداد است.

تولیدی مانتو 15 خرداد تهران
تولیدی مانتو 15 خرداد تهران

بازار عبدل آباد: بازار عبدل آباد بیشتر مکانی برای خرید عمده پارچه است. بدیهی ست این بازار مکان مناسبی برای تولیدی مانتو در تهران باشد. آدرس دقیق این بازار بزرگراه نواب – بزرگراه جوانه – شهرک شکوفه – خیابان احسانی است. لازم به ذکر است این مکان با مترو عبدل آباد فاصله زیادی ندارد.

تولیدی مانتو عبدل اباد
تولیدی مانتو عبدل اباد

خیابان جمهوری: یکی از مهمترین مراکز تولیدی مانتو در تهران، تولیدی های واقع در خیابان جمهوری است. تنوع مانتو در این منطقه بسیار بالا است. یکی از مهمترین پاساژ های این منطقه، پاساژ شانزلیزه است که از مهمترین مراکز تولیدی مانتو در تهران به حساب می آید. برای رفتن به این پاساژ میتوانید از خطوط BRT و یا ایستگاه مترو تئاتر شهر استفاده کنید.

پاساژ شانزلیزه
پاساژ شانزلیزه

کوچه برلن: از دیگر مناطق قدیمی و البته بسیار شلوغ تولیدی مانتو در تهران باید به کوچه برلن اشاره کرد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه سعدی است.

بازار بزرگ برلن
بازار بزرگ برلن

چهار راه امیراکرم: خیابان ولیعصر تقاطع امیراکرم یکی از مهمترین مراکز پخش و تولیدی مانتو در تهران است. در این منطقه پاساژ های زیادی وجود دارد از جمله پاساژ نگین امیر اکرم. مترو تئاتر شهر نزدیک ترین ایستگاه مترو به این چهار راه است.

مجتمع تجاری نگین امیر اکرم
مجتمع تجاری نگین امیر اکرم

میدان هفت تیر: میدان هفت تیر از بهترین و شیک ترین مراکز تولیدی مانتو در تهران است. بیشتر مدل هایی را که در این محدوده میبینید، به ندرت در دیگر بازار های مانتو پیدا میکنید. تولیدی های میدان هفت تیر بیشترین مدل های شیک، خاص و مجلسی را تولید میکنند. ایستگاه مترو هفت تیر دسترسی به این بازار را آسان کرده است.

مرکز پخش مانتو هفت تیر
مرکز پخش مانتو هفت تیر

تولیدی مانتو کی کی میس

تولیدی کی کی میس (kickymiss) یک تولیدی مانتو در تهران در محدوده میدان هفت تیر است. این مرکز تولیدی از سال 1393 مشغول به فعالیت است. مزون کی کی میس تولید کننده مانتو روزمره، مانتو مجلسی، مانتو بهاره، مانتو تابستانه، مانتو پاییزه و مانتو زمستانه و پالتو است. همچنین این تولیدی به صورت تخصصی تولید کننده مانتو های سایز بزرگ و کاپشن زنانه است. کیفیت خوب، تجربه بالا، شناخت نیاز روز بازار و قیمت های منصفانه از راز های موفقیت تولیدی کی کی میس در طول این سال ها می باشد.

تولیدی مانتو تهران با قیمت

تولیدی کی کی میس همواره در حیطه شغلی خود یعنی تولیدی مانتو در تهران پیشتاز بوده و همیشه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نموده است. مزون کی کی میس با راه اندازی سایت تولیدی مانتو، زحمت مشتری را به حداقل رسانده است. برای پیدا کردن آدرس سایت مزون کی کی میس فقط لازم است عبارت “کی کی میس” یا ” kickymiss” را در گوگل جست و جو کنید. دیگر نیازی نیست مشتری از دیگر شهر ها به تهران بیایند و چند روز وقت خود را صرف پیدا کردن یک تولیدی مانتو در تهران کند. مشتری می تواند هرکدام از محصولات مزون کی کی میس را به راحتی در سایت بررسی، قیمت آن را مشاهده و با تماس سفارش خود را ثبت کند. البته لازم به ذکر است  مزون کی کی میس به صورت حضوری نیز پذیرای مشتریان خود است.

 آدرس مزون کی کی میس: میدان هفت تیر- پایین تر از هتل مروارید – کوچه صحرایی(شاهد)-پلاک4 -طبقه همکف – تولیدی عمده مانتو کی کی میس.

شماره تلفن تولیدی مانتو تهران

برای خرید مانتو به صورت عمده می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس با ما، با مدیریت مجموعه تماس گرفته و از شرایط خرید و ویژگی محصولات مطلع شوید.

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “معرفی مراکز تولیدی مانتو در تهران + آدرس”

    1. سلام، تشکر شما لطف دارید
      در این صفحه، آدرس اینستاگرام و تلگرام تولیدی در دسترس می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت