نکات صادرات پوشاک به کشورهای عربی

بازدید: 147 بازدید

صادرات پوشاک و نحوه ی بازاریابی برای صادرات به کشور های عربی خلیج فارس، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرفی، این تنها نمی تواند بر روند صادرات پوشاک تاثیرگذار باشد. باید موارد زیادی در خصوص صادرات برای پوشاک، در نظر گرفته شوند. اگر می خواهید با صادرات و نکات آن آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.

کشورهای عربی خلیج فارس
صادرات به کشورهای عربی خلیج فارس

کیفیت و طراحی در صادرات پوشاک

در صادرات پوشاک، کیفیت و طراحی حرف اول را می زند. با بالا رفتن جمعیت در کشور های عربی، نیاز آن ها به پوشاک و خرید روز به روز در حال گسترش است. آن ها انگیزه ی زیادی برای خرید پوشاک برند و متنوع دارند. صادرات انواع پوشاک، می تواند تاثیر زیادی در رشد و توسعه ی اقتصادی کشور داشته باشد. 

علاوه بر جنبه ی اقتصادی، با صادرات می توانید حوزه ی گردشگری را ارتقاء داده و تسهیلات تجاری، حمایت دولتی و … دریافت کنید. برای این که بتوانید یک لباس را به کشور های دیگر صادر کنید، باید آن لباس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و جنس خوبی داشته باشد. تنها در صورتی خریداران در کشور های دیگر حاضرند لباس های شما را خریداری کنند که به کیفیت و طراحی لباس بها دهید.

صادرات مانتو به کشورهای عربی
پوشاک مدرن ایرانی

مواد اولیه با کیفیت

مواد اولیه با کیفیت، می توانند در طول عمر لباس تاثیر گذار باشند. در صادرات پوشاک، باید توجه داشته باشید که از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

طراحی‌های مدرن و متنوع

روز به روز، مد تغییر می کند. طراحی های لباس ها، باید متفاوت بوده و مناسب هر سن، باشد. باید از طرح های مد و ترند برای لباس ها و پوشاک جوانان، استفاده کنید. اگر بخواهید صادرات را انجام دهید، باید این نکات را بیشتر از قبل، رعایت کنید.

تطابق با فرهنگ و سلیقه محلی در صادرات پوشاک

در صادرات پوشاک، موضوعی که اهمیت دارد این است که چه میزان در طراحی پوشاک به فرهنگ و سلیقه  ی محلی مردم یک کشور توجه شده است. هر چقدر بیشتر به سلیقه ی مردم یک کشور توجه داشته باشید، روند صادرات شما موفقیت بیشتری خواهد داشت و می توانید فروش بالاتری، داشته باشید.

احترام به فرهنگ محلی

ممکن است برخی از لباس ها با فرهنگ یک کشور در تضاد باشد. این لباس ها، نمی توانند هنگام صادرات به کشور های عربی، بازار را به تسخیر درآورند. شما تنها با پیروی کردن از فرهنگ هر کشور، می توانید در مسیر صادرات پوشاک خوب عمل کنید.

تنوع در طراحی

زمانی یک برند می تواند در بازار پیشرو باشد که طراحی آن، متنوع و منحصر به فرد باشد. تنوع در طراحی، می تواند بسیاری از افراد را جذب کرده و شناخته شدن برند را در صادرات به کشور های عربی به همراه داشته باشد.

صادرات به عراق
تسخیر بازار های عربی با پوشاک مدرن ایرانی

مزایای اقتصادی صادرات پوشاک

هر چند صادرات پوشاک، ممکن است چالش هایی را به همراه داشته باشد که مهمترین آن هم نوسانات قیمتی می باشد، موضوع بعدی که در صادرات پوشاک باید مد نظر قرار دهید، این است که صادرات می تواند سبب توسعه ی اقتصادی در یک کشور شود. ارزش پول هر کشور، متفاوت بوده و ارزآوری، می تواند تاثیر زیادی بر اقتصاد کشور داشته باشد.

قیمت رقابتی

اگر می خواهید توسعه ی اقتصادی را با صادرات پوشاک برای یک کشور به ارمغان آورید، باید توجه داشته باشید که قیمت شما برای پوشاک، با سایر رقبا متفاوت باشد. هر چقدر قیمت شما نسبت به رقبا پایین تر باشد، خریداران تمایل بیشتری برای تهیه ی پوشاک شما دارند. خریداران در بین دو نوع محصول که شبیه به هم هستند، محصولی را انتخاب می کنند که قیمت مناسب تری داشته باشد.

دوام و ماندگاری

آیا مناسب بودن قیمت به تنهایی در صادرات پوشاک، کفایت می کند؟ خیر. شما باید علاوه بر قیمت رقابتی که برای پوشاک در صادرات در نظر میگیرید، کیفیت محصول و دوام آن را هم بررسی کنید. دو فاکتور مهم که پس از صادرات پوشاک برای خرید در نظر میگیرند، قیمت و ماندگاری محصول می باشد. پس اگر می خواهید صادرات پوشاک را به نحو احسن انجام دهید، باید به دوام و ماندگاری محصولات هم توجه کنید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پشتیبانی و خدمات پس از فروش، مورد دیگری است که در صادرات پوشاک اهمیت داشته و برای صادرات به کشور های عربی، آن را مهم می دانند.

پشتیبانی قوی

شما پس از خرید مشتریان، باید بتوانید پشتیبانی قوی باشید. در صورت مشکل یا ایجاد سوالی برای خریدار، باید بتوانید جوابگوی سوالات و چالش های او باشید. در غیر این صورت، نمی توان صادرات پوشاک را موفقیت آمیز دانست.

گارانتی و بازگشت کالا

در صادرات پوشاک، توجه به گارانتی و بازگشت کالا نیز حائز اهمیت می باشد. کالای شما، باید قابلیت بازگشت را داشته باشد. راه های بازگشت را برای مرجوع کردن کالا در نظر بگیرید. شاید محصول شما پس از ارسال دچار مشکل یا خرابی بود. شما باید بتوانید خیال خریدار را برای صادرات پوشاک راحت کنید. ارائه ی گارانتی و در جریان گذاشتن مشتری برای صادرات پوشاک، می تواند خیال او را راحت کند. در نتیجه با ارائه ی این روش ها، می توانید صادرات پوشاک را به بهترین صورت انجام داده و در این مسیر، موفق عمل کنید.

انتقال و ترنسفرینگ

گسترش راه های حمل و نقل، بر روند صادرات پوشاک تاثیرگذار بوده است. بنادر بزرگ، فرودگاه ها و شبکه های حمل و نقل بین المللی، گسترش یافته اند و صادرات پوشاک با کمک این روش های حمل و نقل، روز به روز در حال توسعه است.

مزایای تولید مانتو کی کی میس در صادرات پوشاک

محصولی صادراتی است که تمامی مولفه های گفته شده را دارا باشد. تنها با داشتن این مولفه ها، می توانید صادرات پوشاک را به نحو احسن انجام داده و فروش بالایی داشته باشید. تولیدی مانتو کی کی میس، بهترین جنس و کیفیت را داشته و قیمت های اقتصادی و مناسبی هم دارد. شما با خرید مانتو ها از این تولیدی، می توانید پوشاک با کیفیت و با دوام را تهیه کنید. علاوه بر این، پس از خرید در صورت وجود مشکل در لباس یا بروز هر گونه سوال، می توانید به راحتی با تولیدی ارتباط گرفته یا مانتو خریداری شده ی خود را مرجوع نمایید. همچنین، راه های انتقال و ترنسفرینگ نیز پیش روی شما قرار داده شده است و در صورت سفارش، می توانید محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت