چگونه بازاریاب شوم؟

یکی از اهدافی که تیم کی کی میس دنبال می کند ایجاد شغل و کسب درآمد برای تمامی افرادی که تمایل دارند در حوزه پوشاک فعالیت نمایند، افراد از هر استانی می توانند عضوی از تیم کی کی میس شده و محصولات کی کی میس را به فروش برسانند و پورسانت خود را دریافت نمایند. مراحل ثبت نام به عنوان بازایاب و همکار بسیار ساده بوده و با صرف کمترین زمان می توانید عضو فروشگاه کی کی میس شده و محصولات را به فروش رسانید.

مراحل ثبت نام:

بزای فعالیت در مجموعه کی کی میس به عنوان بازاریاب ابتدا بایستی به عنوان عادی(خریدار) ثبت نام نمایید. جهت راهنمایی به صفحه راهنمایی خرید مراجعه کنید. پس از ثبت نام مانند ویدئو آموزشی بازاریاب را فعال نمایید.

ثبت مشخصات حساب:

پس از ورود به محیط کاربری بازاریابی در اولین اقدام بایستی مشخصات حساب بانکی خود را ثبت نمایید، مواردی که باید ثبت شود مشخصات شامل شماره کارت، شماره حساب بانکی و نیز شماره شبا می باشد، توجه فرمایید مشخصات مالک حساب باید با مشخصات کاربری بازاریاب مطابقت داشته باشد.

ایجاد لینک بازاریاب:

برای هر یک از بازاریاب ها یک لینک منحصر به فرد ایجاد می شود برای دسترسی به لینک  از منو “بازاریابی” و سپس “لینک های بازاریاب” رفته و با باز کردن صفحه مورد نظر می توان لینک بازاریابی خود را مشاهده کنید. 
بازاریاب با استفاده از این لینک می تواند مشتریان خود را به فروشگاه کی کی میس ارجاع داده و کسب درآمد کند.